بستنی فروشی های مورد علاقه مردم استانبول

بستنی فروشی های مورد علاقه مردم استانبول

بستنی فروشی های مورد علاقه مردم استانبول

بستنی یکی از خوشمزه‌ترین و پرطرفدارترین دسرهای دنیاست که کم‌تر کسی را می‌بینیم که به آن علاقه نداشته باشد، پیر و جوان همه از خوردن بستنی لذت می‌برند و مقالات و آمارهایی وجود دارد که اثر شادی بخشی بستنی خبر می‌دهند. شاید همین باشد که هر گوشه‌ای از دنیا که می‌روید آن را با کمی بومی سازی خواهید یافت.

در استانبول می توان دسرهای خوشمزه ای از بستنی رومی گرفته تا بستنی ماراش خورد. بنابراین، بهترین بستنی فروشی های استانبول کدامند؟ بیایید با هم به پاسخ این سوال نگاهی بیندازیم.

بستنی فروشی های سنتی در استانبول

بستنی‌فروشی‌های سنتی که تقریباً در هر منطقه یافت می‌شوند، یکی از مکان‌های ضروری برای کسانی است که در استانبول زندگی می‌کنند. این بستنی فروشی ها از مهمانان خود با طعم های فوق العاده پذیرایی می کنند که آنها را به دوران کودکی خود بازمی گرداند. شما می توانید انواع بستنی ها را در این مکان ها بچشید که شامل طعم های کلاسیک مانند شیر، تلخ و کاراملی و همچنین بستنی تهیه شده از میوه های تازه است. شما می توانید شاهد باشید که چگونه مکان هایی که سال ها در دو طرف آناتولی و اروپایی خدمات رسانی می کنند با انواع بستنی هایی که روزانه تهیه می کنند به مقصدی محبوب برای دوستداران بستنی تبدیل شده اند. می توانید به همراه خانواده یا دوستان خود از این بستنی فروشی ها دیدن کنید و طعم های سنتی را فورا امتحان کنید.

بستنی فروشی های مورد علاقه مردم استانبول

بستنی فروشی رومی برای تجربه ژلاتو از ایتالیا تا استانبول

بستنی فروشی های رومی در استانبول تجربه خاصی را به دوستداران بستنی ارائه می دهند. بستنی فروشی های رومی با طیف گسترده ای از بستنی های خوشمزه مورد علاقه بسیاری از مردم هستند. این مشاغل که طعم ایتالیایی و ترکی را در هم می آمیزند، با دستور العمل های دست ساز خود آثاری فراموش نشدنی بر کام می گذارند. علاوه بر طعم های کلاسیک مانند تلخ، لیمویی و وانیلی، طعم های خاص هر کسب و کار نیز جای خود را در پیشخوان می گیرد. با مراجعه به بستنی فروشی های رومی واقع در بسیاری از مناطق استانبول می توانید طعم ژلاتوی ایتالیا را که در سراسر جهان گسترش یافته است، تجربه کنید.

بستنی فروشی های پر از شگفتی برای کسانی که به دنبال طعم های مختلف هستند

اگر به دنبال طعم متفاوت بستنی هستید، می توانید از مراکز خلاقانه ای که در استانبول سرو می کنند نیز امتحان کنید. این مشاغل؛ علاوه بر انواع بستنی مانند حلوا، خشخاش، ذرت بو داده و بستنی سوخته، به خاطر دسرهای تهیه شده از بستنی نیز معروف است.

علاوه بر بستنی فروشی هایی که طعم های مختلف را سرو می کنند، مکان هایی وجود دارد که با روش های ارگانیک بستنی تولید می کنند. علاوه بر این، در میان بستنی فروشی های استانبول، مشاغلی نیز وجود دارند که با محصولات خاص خود برای مصرف کنندگان وگان جلب توجه می کنند. شما می توانید با بازدید از هر یک از این موسسات مورد علاقه خود، که در طرف آناتولی و اروپا خدمت می کنند، تجربه بستنی خاصی داشته باشید.

بستنی فروشی های مورد علاقه مردم استانبول

بستنی فروشی هایی که باعث می شود از منظره شهر لذت ببرید

استانبول یکی از شهرهایی است که با چشم انداز بی نظیرش توجه بسیاری را به خود جلب می کند. خوب، چه کسی به نشستن رو به تنگه بسفر و خوردن یک بستنی خوشمزه «نه» می‌گوید؟ میتوان گفت؟ به همین دلیل، بستنی‌فروشی‌های استانبول با چشم‌اندازی بی‌نظیر از جمله مکان‌هایی هستند که در بین دوستداران بستنی بسیار محبوب هستند.

در این مراکز واقع در بسیاری از نقاط شهر می توانید بستنی خوشمزه بخورید و از فضای عالی لذت ببرید. شما می توانید با بازدید از این مشاغل به همراه عزیزان خود در شب های گرم تابستان زیبایی های افسانه ای استانبول را تماشا کنید.

از ماه های تابستان با روزهای بستنی در شرکت قهوه لذت ببرید

شرکت قهوه که در ELITEWORLD Hotels & Resorts خدمت می کند، شما را به رویداد روزهای بستنی در روزهای گرم تابستان دعوت می کند! این مکان که با الهام از کافه های کلاسیک ایتالیایی طراحی شده است، با کارکنان خوش برخورد خود از مهمانان خود پذیرایی می کند و دسرها و نوشیدنی های خوشمزه ای را به آنها ارائه می دهد.
شرکت قهوه به لطف بستنی های خوشمزه اش که توسط سرآشپزهای برنده جایزه اش درست می شود، ناجی روزهای گرم است. شما می توانید طعم های مختلف، از بستنی های میوه ای گرفته تا بستنی های شیری را در شعبه های کافی شرکت بیابید و در روزهای گرم تابستان تجربه ای با طراوت داشته باشید. علاوه بر انواع بستنی، می توانید قهوه های سرد یا گرم، آب میوه های تازه، کیک، کلوچه و شکلات های مخصوص را نیز میل کنید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

10 دلیل اصلی برای زندگی در استانبول چیست؟

10 دلیل اصلی برای زندگی در استانبول چیست؟

10 دلیل اصلی برای زندگی در استانبول چیست؟ استانبول شهری باشکوه است که در یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − یک =