هتل کاراکوی پورت استانبول

هتل کاراکوی پورت استانبول

هتل کاراکوی پورت استانبول یکی از هتل های ۳ ستاره استانبول است که در منطقه بی اوغلو قرار دارد. این هتل در محله تاپخانه از قدیمی ترین محله های زمان عثمانی در منطقه بی اوغلو ، واقع شده است و در اطراف آن آثار تاریخی متعددی مانند کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه ، مسجد آبی ، آب انبار باسیلیکا سیسترن ، موزه باستان شناسی ، میدان تاریخی اسب دوانی ، بازار بزرگ استانبول و بازار ادویه استانبول قرار دارد .

در نزدیکی هتل ایستگاه تراموا قرار دارد و رفت و آمد به منطقه تاریخی سلطان احمد را آسانتر کرده است . فاصله میدان تکسیم از هتل کارکاکوی پورت حدود ۲ کیومتر میباشد و با 15 دقیقه پیاده روی به خیابان استقلال که یکی از معروف ترین خیابان های استانبول است ، دسترسی خواهید داشت . فاصله هتل کاراکوی پورت استانبول تا فرودگاه آتاتورک ۲۰ کیومترمی باشد .

اتاق های هتل کاراکوی پورت استانبول با رنگ های نرم دکور شده اند و دارای تلویزیون مسطح ، سیستم تهویه مطبوع ، خط تلفن مستقیم ، بطری آب رایگان ، دمپائی ، سشوار ، اتو و میز اتو ، سیستم گرمایش ، کف پارکت و وای فای رایگان می باشند . همچنین امکان تهیه چای و قهوه فراهم شده است . هتل در مجموع 22 اتاق دارد و از آنجایی که این هتل مشرف به دریا بوده و مهمانان می توانند در اتاق های خود از چشم انداز زیبای دریای مرمره ، بسفر و بندر استانبول لذت ببرند .

امکانات هتل کاراکوی پورت استانبول

خدمات و امکانات هتل کاراکوی پورت استانبول شامل فکس و کپی ، اجاره خودرو ، مبادله ارز ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، خدمات خانه داری ، ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی ، لاندری ، نظافت روزانه ، پارکینگ با هزینه اضافی ، خشکشوئی ، اتوکشی ، کارکنان چند زبانه ، اتاق های عاری از سیگار ، صندوق امانات و تهویه مطبوع می باشد . این هتل یکی از بهترین هتل های استانبول برای اقامت چند روزه است . در ضمن این هتل دارای تراسی بسیار زیباست که میتوانید در آنجا صبحانه ترکی میل نمایید .

نام هتل Karakoy Port Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 8min-2 Km 
فاصله تاایستگاه تراموا (Tophane) 2min-220M
تلفن 68 98 243 212 90+
وب سایت karakoyporthotel.com
آدرس Kemankeş Karamustafa Paşa Mahallesi, Tophane İskele Cd. No:10, 34425 Beyoğlu

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل کاراکوی پورت استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − سه =