هتل کاراکوی پورت استانبول

هتل کاراکوی پورت استانبول

هتل کاراکوی پورت استانبول یکی از هتل های ۳ ستاره استانبول است که در منطقه بی اوغلو قرار دارد. این هتل در محله تاپخانه از قدیمی ترین محله های زمان عثمانی در منطقه بی اوغلو ، واقع شده است و در اطراف آن آثار تاریخی متعددی مانند کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه ، مسجد آبی ، آب انبار باسیلیکا سیسترن ، موزه باستان شناسی ، میدان تاریخی اسب دوانی ، بازار بزرگ استانبول و بازار ادویه استانبول قرار دارد .

در نزدیکی هتل ایستگاه تراموا قرار دارد و رفت و آمد به منطقه تاریخی سلطان احمد را آسانتر کرده است . فاصله میدان تکسیم از هتل کارکاکوی پورت حدود ۲ کیومتر میباشد و با 15 دقیقه پیاده روی به خیابان استقلال که یکی از معروف ترین خیابان های استانبول است ، دسترسی خواهید داشت . فاصله هتل کاراکوی پورت استانبول تا فرودگاه آتاتورک ۲۰ کیومترمی باشد .

اتاق های هتل کاراکوی پورت استانبول با رنگ های نرم دکور شده اند و دارای تلویزیون مسطح ، سیستم تهویه مطبوع ، خط تلفن مستقیم ، بطری آب رایگان ، دمپائی ، سشوار ، اتو و میز اتو ، سیستم گرمایش ، کف پارکت و وای فای رایگان می باشند . همچنین امکان تهیه چای و قهوه فراهم شده است . هتل در مجموع 22 اتاق دارد و از آنجایی که این هتل مشرف به دریا بوده و مهمانان می توانند در اتاق های خود از چشم انداز زیبای دریای مرمره ، بسفر و بندر استانبول لذت ببرند .

امکانات هتل کاراکوی پورت استانبول

خدمات و امکانات هتل کاراکوی پورت استانبول شامل فکس و کپی ، اجاره خودرو ، مبادله ارز ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، خدمات خانه داری ، ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی ، لاندری ، نظافت روزانه ، پارکینگ با هزینه اضافی ، خشکشوئی ، اتوکشی ، کارکنان چند زبانه ، اتاق های عاری از سیگار ، صندوق امانات و تهویه مطبوع می باشد . این هتل یکی از بهترین هتل های استانبول برای اقامت چند روزه است . در ضمن این هتل دارای تراسی بسیار زیباست که میتوانید در آنجا صبحانه ترکی میل نمایید .

نام هتل Karakoy Port Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 8min-2 Km 
فاصله تاایستگاه تراموا (Tophane) 2min-220M
تلفن 68 98 243 212 90+
وب سایت karakoyporthotel.com
آدرس Kemankeş Karamustafa Paşa Mahallesi, Tophane İskele Cd. No:10, 34425 Beyoğlu

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل کاراکوی پورت استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

هتل سلین اوتامان منشن استانبول

هتل سلین اوتامان منشن استانبول

هتل سلین اوتامان منشن استانبول هتل سلین اوتامان منشن استانبول (Celine Hotel Ottoman Mansion) یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 16 =