هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول
هتل دیوان استانبول (Hotel Divan Istanbul) یکی از هتل های ۵ ستاره استانبول، که درابتدای منطقه شیشلی استانبول واقع شده می باشد و در سال ۲۰۱۱ میلادی افتتاح شد که علاوه بر امکانات مناسب اقامتی برای مسافران تور استانبول و آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته به دلیل امکانات بسیارخوبی که برای برگزاری سمینارها و کنفرانس ها دارد، گزینه مناسبی برای گروه های بیزینسی نیز به شمارمی رود.

هتل دیوان استانبول با دکوراسیون شیک و مدرن در فاصله ۱۰ دقیقه ای از میدان تکسیم قرار دارد و دارای ۱۴۴ اتاق با ظرفیت ۲۱۹ تختخواب است که اتاقهای این هتل شامل ۹۸ اتاق دولوکس،۱۹سوئیت، ۹ سوئیت بزرگتر، ۱۹اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری و ۱۹ اتاق کوچک با منظره ای رو به شهر می باشند .

اتاق های هتل دیوان استانبول دارای امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، گاو صندوق، تلفن، تلویزیون کابلی- ماهواره‌ای، روم سرویس ۲۴ ساعته، مینی بار،سشوار واینترنت می باشند و با فرهنگ سنتی ترکیه ادغام شده اند .

امکانات اتاق VIP مانند اتاق های ویژه معلولین نیز در نظر گرفته شده است .

استخرسرپوشیده، حمام ترکی، جکوزی، سونا، مرکز آب درمانی (اسپا)، ریلکسیشن با ماساژ وسالن بدنسازی از امکانات رفاهی هتل دیوان استانبول بوده که مهمانان با اقامت در این هتل شیک از ان بهره مند می شوند .

رستوران هتل دیوان نیز پذیرای مهمانان تور استانبول می باشد و منویی ازغذاهای ترکی و بین المللی را برای مهمانانش سرو می کند . مهمانان می توانند صبحانه را در اتاق میل کنند .

نام هتل Divan Istanbul
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 8min-600M 
فاصله تاایستگاه مترو(taksim) 7min-600M
تلفن 00 50 315 212 90+
وب سایت divan.com.tr
آدرس Harbiye Mahallesi, 1 Harbiye Mah, Asker Ocağı Cd., 34367 Şişli

 

هتل دیوان استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل دیوان استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + ده =