پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

هتل بلک برد استانبول

هتل بلک برد استانبول

هتل بلک برد استانبول (Black Bird Hotel) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه لاله لی استانبول و در محله فاتیح واقع شده است و کمتر از ۲ کیلومتر از مسجد فاتیح فاصله دارد. هتل بلک برد استانبول یک اقامتگاه لوکس با قیمت مناسب است که یک کافه خیابانی و محیطی بسیار دلربا دارد. بهترین مکان برای تجربه شهر استانبول و اطراف آن است. ایستگاه متروی ینی کاپی و آکسارای در نزدیکی این هتل قرار دارند و دسترسی را به نقاط اصلی استانبول برای شما راحت تر می کنند. 

امکانات رفاهی هتل بلک برد استانبول

ترانسفر فرودگاهی و خدمات تاکسی و حمل و نقل با پرداخت هزینه اضافه در اختیارتان قرار خواهد گرفت و برای خرید تور یا بلیط هواپیما، می توانید به میز پذیرش هتل مراجعه کنید. ورود به هتل بلک برد استانبول از ساعت ۲ بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت ۱۲ ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

از مهم ترین خصوصیات هتل بلک برد، دسترسی داشتن به اینترنت رایگان وای فای در همه اتاق ها و همچنین در تمام فضاهای عمومی هتل می باشد. پارکینگ خصوصی رایگان بدون نیاز به رزرو، در محل هتل موجود است و حتی ماشین کرایه ای هم مهیا است. برای پارک ماشین خود، سوئیچ آن را به دست پارکبان بسپارید.

دستگاه ای تی ام، تبدیل ارز، خدمات نگهبانی، خدمات خشکشویی و اتوشویی که نیاز به شارژ اضافه دارد، نظافت روزانه اتاق ها، انبار چمدان و صندوق امانات از امکانات رفاهی هتل بلک برد استانبول است. امکاناتی برای افراد کم توان و ناتوان به عنوان مثال ویلچر، در این هتل فراهم شده است و ورود حیوانات به این هتل ممنوع می باشد. سری به آرایشگاه، مغازه ها و مغازه خرید سوغاتی هتل بزنید و اگر سیگاری هستید بدانید که فضایی مختص افراد سیگاری هم، در نظر گرفته شده است.

کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی، عربی، اسپانیایی، روسی و ترکی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل
برای یک وعده سبک به همراه نوشیدنی خوش طعم در فضایی جذاب، به سالن طلا بروید. با نورهای سرد، طراحی مدرن و محیطی پر از موسیقی جاز، این هتل، انتخاب خوبی برای سرگرم شدن شما و دوستان تان یا همکاران تجاری است.
کافی شاپ بلک برد پاتیسری the Black Bird Patisserie پذیرشی مهربان و دوستانه، قهوه های خوشمزه و دسر های عالی دارد.
در شب، دوستان خود را برای گردش در اطراف هتل بیرون ببرید و تجربه زندگی شبانه استانبول را برای خود به یاد ماندنی کنید.

صبح ها، صبحانه به صورت بوفه در سالن هتل ارائه می شود. رستوران غذاهای محلی ترکی و غذاهای گیاهی تهیه می کند.
شما مهمانان می توانید از مرکز تناسب اندام بازدید کنید و به ورزش بپردازید.

هتل بلک برد دارای سونا و میز تور است که ماشین کرایه می دهد وهمچنین اطلاعاتی در مورد جاذبه های اطراف هتل ارائه می دهد.

امکانات اتاق های هتل بلک برد استانبول
اتاق های هتل بلک برد، مجهز به امکانات مدرن و پنجره های سرتاسری وسیعی که از کف تا سقف را پوشانده اند، می باشد. می توانید منظره زیبایی از شهر یا دریا را از پنجره های اتاق ها ببینید. بعضی از امکانات رفاهی درون اتاق ها شامل تلویزیون، میز مطالعه، تلفن و صندوق امانات می باشد. در حمام ها سشوار و دوش تعبیه کرده اند. می توانید در فضای نشیمنی که برای راحتی شما در نظر گرفته شده، استراحت کنید.

نام هتل Black Bird Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 13min-5Km 
فاصله تاایستگاه تراموا (Aksaray ) 6min-400m
تلفن 54 74 511 212 90+
وب سایت blackbirdhotel.com
آدرس Gençtürk Cd. no:43 şehzadebaşı, 34134 Fatih

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل بلک برد استانبول

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + نه =