هتل ابراهیم پاشا استانبول

هتل ابراهیم پاشا استانبول

هتل ابراهیم پاشا استانبول یکی از هتل های ۴ ستاره استانبول است که در مرکز شهر واقع شده است .این هتل مجلل به دلیل نزدیکی به مکان های دیدنی استانبول از موقعیت جغرافیایی بی نظیری برخوردار می باشد طوری که برای رفتن به  موزه و هنرهای اسلامی استانبول)تنها ۲ دقیقه باید پیاده روی کرد همچنین ۲ ایستگاه اتوبوس در فاصله نزدیک به هتل قرار دارند.

هتل ابراهیم پاشا دارای ۲۴ اتاق ، ۱ تخته، ۲ تخته و استاندارد می باشد که با طراحی شیک و مدرن، پذیرای مهمانان و گردشگران تور استانبول می باشد، اتاق ها همگی در اندازه های مناسب و متنوع از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ،یخچال ، صندوق امانات، تلفن،بالکن،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. مهمانان ابراهیم پاشا می توانند در این اتاق های مجهز و تمیز به دور از هر گونه مزاحمتی به استراحت بپردازند. در رستوران هتل ابراهیم پاشا انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود. کافی شاپ هتل بصورت شبانه روز آماده پذیرایی است

از جمله خدماتی که هتل ابراهیم پاشا ارائه می دهد می توان به اتو کشی ، پذیرش و ترخیص خصوصی ، ترانسفر فرودگاه ، خانه داری ، خشکشویی ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ، سرویس مستخدم ، فکس و کپی و کرایه اتومبیل اشاره کرد.

نام هتل Hotel Ibrahim Pasha
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 7min-500M
فاصله تا ایستگاه تراموا (Sultanahmet) 5min-400M
تلفن 95 03 518 212 90+
وب سایت ibrahimpasha.com
آدرس 2X4F+9M Sultanahmet, Alemdar Mh., Fatih

 

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل ابراهیم پاشا استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + بیست =