هتل آکرا استانبول

هتل آکرا استانبول

هتل آکرا استانبول یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که از مناسب ترین هتل های استانبول برای کسانی است که علاقه مند به منطقه تاریخی و فرهنگی سلطان احمد می باشند. هتل آکرا استانبول با موقعیت خوب و بی نظیرش به هدف بسیاری از گردشگران تبدیل شده است به طوری که بیشتر اوقات سال پر از مسافر است. هتل بوتیک آکرا از نزدیک ترین ایستگاه مترو با پای پیاده ۱۰ دقیقه فاصله دارد و این امر موجب می شود تا مهمانان هتل با خیال آسوده و با هزینه ای مناسب به تمام نقاط شهر ازجمله مراکز خرید متعددش دسترسی داشته باشند.

هتل آکرا در منطقه سلطان احمد واقع شده و از آنجا که این منطقه مملو از بنا های باستانی است تعدادی از این دیدنی ها در فاصله بسیار اندکی از هتل قرار دارند. از جاذبه های گردشگری استانبول که در نزدیکی هتل آکرا هستند می توان به مسجد آبی با فاصله ۱۰۰ متر، کاخ توپکاپی ۴۰۰ متر، مسجد ایاصوفیه ۳۰۰ متر، میدان اسب دوانی ۴۰۰ متر، موزه باستان شناسی ۴۰۰ متر، میدان سلطان احمد ۵۰۰ متر و بازار بزرگ استانبول ۱٫۲ کیلومتر اشاره کرد.

هتل آکرا که یکی از هتل های ۴ ستاره استانبول می باشد در سال ۲۰۰۹ به بهره برداری رسیده و در ۵ طبقه ۲۵ اتاق برای مهمانان تدارک دیده است این هتل به سبک عثمانی و به مانند عمارتی عثمانی تزئین شده و اتاق های آن دارای دکور ساده و زیبا هستند. برخی از اتاق ها نمایشی از شهر تاریخی و برخی دیگر نیز چشم اندازی از دریا را ارائه می دهند.

اتاق های هتل آکرا مجهز به کف پارکت و مبلمان زیبا هستند و امکاناتی که در آن ها گنجانده شده شامل تهویه مطبوع، حمام خصوصی با لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، تلفن، گرمایش مرکزی، تلویزیون ال سی دی کابلی با کانال های بین المللی، اینترنت بی سیم رایگان با سرعت بالا، قسمت نشیمن و گاوصندوق می باشد همچنین امکان تهیه چای و قهوه در اتاق ها فراهم شده و کارکنان ۲۴ ساعته آماده سرویس دهی هستند.

امکانات هتل آکرا استانبول
رستوران هتل آکرا که در طبقه همکف واقع شده با نمایشی از خرابه های باستانی کاخ بزرگ بیزانس قسطنطنیه فقط شامل بوفه صبحانه می باشد. اگر مهمانان با اتومبیل شخصی خود به استانبول سفر کرده باشند می توانند از پارکینگ خصوصی رایگان که در نزدیکی هتل در نظر گرفته شده استفاده کنند. کارکنان هتل با تسلط بر چند زبان بین المللی برخوردی مناسب با مسافران دارند و درخواست های آنان را اجابت می کنند. مهمانان می توانند از سونا و حمام ترکی هتل بهره مند شوند.

خدمات و سرویس های هتل بوتیک آکرا استانبول شامل میز جلو ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی، آسانسور، اتاق های عاری از سیگار، صرافی، خشکشوئی، لاندری، اتوکشی، اتاق های خانوادگی، فکس و کپی، خدمات دربان، انبار چمدان، صندوق امانات، منطقه مخصوص کشیدن سیگار، میز تور و خدمات تهیه بلیط می باشد.

نام هتل Acra Hotel – Special Category
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 16min-6 Km 
فاصله تاایستگاه تراموا (Sultanahmet) 8min-700M
تلفن 10 94 458 212 90+
وب سایت acrahotel.com
آدرس Sultan Ahmet Mahallesi, Mimar Mehmet Ağa Cad./amiral Tafdil Sok. Acra Hotel No:5, 34122 Fatih

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل آکرا استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 14 =