موی پارک استانبول

موی پارک استانبول(Moipark Istanbul) یک مجموعه سرپوشیده است که بازی های متنوعی برای بازدیدکنندگان فراهم نموده است .

مجموعه سرپوشیده موی پارک استانبول یکی از شهربازی های این شهر با بازی های مهیج است که در مرکز خرید مدرن و بزرگ استانبول مال در منطقه باشاک شهیر واقع شده است و از بدو تاسیس از استقبال خوبی برخوردار شده است .

موی پارک که در مساحتی 12 هزار متر مربعی احداث شده در تمامی روزهای هفته پذیرای علاقه مندان می باشد و محیطی شاد و مفرح برای آنان فراهم می کند .

این مجموعه که از تفریحات ترکیه به شمار می آید دارای دو طبقه بوده و یکی از بزرگترین مجموعه های تفریحی سرپوشیده در قاره سبز می باشد .

مراجعه کنندگان به مجمتع تجاری استانبول مال بعد از گردش در میان طبقات مختلف آن و خرید برندهای ترکیه ای و بین المللی می توانند به مجموعه موی پارک رفته و ساعتی را به تفریح در کنار دوستان و یا خانواده خود سپری کنند .

موی پارک ، بزرگترین پارک تفریحی سر پوشیده در ترکیه

موی پارک استانبول با دو طبقه تفریحی 12 هزار متر مربع از مساحت استانبول مال را به خود اختصاص داده و در طبقه پایین خود بازی های مهیج مربوط به بالای 10 سال و در طبقه بالا تفریحات مخصوص کودکان 10 – 4 را گنجانده است .

نوسان غول ، شاتل پرسرعت ، تونل سرگرمی ، ترن ، بازی های الکترونیکی ، کارناوال ، چرخ و فلک ، هتل وحشت و بیش از 20 دستگاه مهیج دیگر از جمله تفریحات مهیجی هستند که در این مجموعه به چشم می خورند .

این پارک تفریحی که از جاذبه های گردشگری استانبول می باشد با هزینه ای بالغ بر 36 میلیون دلار آمریکا طراحی و ساخته شده و امروزه میزبان طیف وسیعی از گردشگران خارجی و حتی ترک هایی است که برای گذران اوقات فراغت به آن جا می روند .

ساعت کاری و بلیط شهربازی موی پارک استانبول

مجموعه Moipark به عنوان یکی از تفریحات استانبول در تمامی روزهای هفته باز است و علاقه مندان می توانند در روزهای دوشنبه از ساعت 12 الی 22 به این مجموعه مراجعه کرده و روزی پر از هیجان ، ترس ، نشاط و سرزندگی داشته باشند .

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

در ماه آوریل در استانبول چه کنیم؟

در ماه آوریل در استانبول چه کنیم؟

در ماه آوریل در استانبول چه کنیم؟ مهم نیست که چه زمانی به شهر استانبول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =