مرکز خرید کاپاسیتی استانبول

مرکز خرید کاپاسیتی در منطقه باکرکوی و در قسمت اروپایی شهر استانبول واقع‌شده است. منطقه باکرکوی یکی از مناطق اعیان‌نشین استانبول محسوب می‌شود.


مرکز خرید کاپاسیتی استانبول در لیست پرطرفدارترین مراکز خرید استانبول، مقام هفتم را به خود اختصاص داده است. این مرکز خرید مساحتی حدود ۱۳۳ هزار مترمربع را به خود اختصاص داده. این مرکز خرید یک مجتمع تجاری-تفریحی است که بسیار وسیع و شیک در سال ۲۰۰۷ ساخته شد و در ماه نوامبر همان سال درهای آن به‌سوی عموم مردم باز شد.

کاپاسیتی 180 فروشگاه دارد که اکثرا نمایندگی های برندهای معتبر دنیا هستند . فاصله مرکز خرید کاپاسیتی از فرودگاه بین المللی آتاتورک 10 دقیقه است و دسترسی به آن بسیار راحت است .

کاپاسیتی مجموعه ای از نمایندگی های بهترین رستوران های زنجیره ای و فست فودهای دنیا را در خود جای داده است .

مجموعه مغازه ها و فروشگاهها و کافه رستورانهای کاپاسیتی بازدیدکنندگان را به وجد می آورد . کاپاسیتی به دلیل وسیع و بزرگ بودن به این نام معروف شده است .

در مرکز خرید کاپاسیتی، برخی از برندهای معروف نیز ارائه می شود و علاقمندان خاص خود را دارد ، کافه ها و رستورانهای فروشگاه غذاهای متنوع و لذیذی نیز برای بازدید کنندگان وجود دارد .

یکی دیگر از امکاناتی که باعث تمایز مرکز خرید کاپاسیتی است وجود پارکینگی با ظرفیت ۲۴۰۰ خودرو است.

نحوه دسترسی به مرکز خرید کاپاسیتی استانبول

برای دسترسی آسان به این مرکز خرید شما می‌توانید از تاکسی و اتوبوس و یا کشتی‌های مسافربری استفاده کنید. البته همان‌طور که در متن بالا به آن اشاره شد این مرکز خرید دارای پارکینگ بسیار بزرگی است که اگر وسیله شخصی دارید می‌توانید بدون نگرانی برای جای پارک با ماشین خود به این فروشگاه بروید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید کاپاسیتی استانبول

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 3 =