مرکز خرید کاله اوت لت سنتر استانبول

مرکز خرید کاله اوت لت سنتر استانبول

اوت لت فروشگاهی است که تولید کننده به صورت مستقیم مازاد تولید خود را به مصرف کنندگان انتقال می دهد.

در سالهای گذشته معمولاٌ فروشگاههای اوت لت جایی بودند که به کارخانه و یا تولیدی اصلی متصل بودند اما امروزه به دلیل اینکه مشتریان راحتتر بتوانند خرید کنند، مراکز خرید ویژه ای برای اوت لت ساخته شده و یا در مراکزخرید بزرگ تعدادی از مغازه هابه اوت لت ها اختصاص پیدا کردند.

مرکز خرید کاله استانبول یکی از این اوت لت هاست که در بخش اروپایی استانبول واقع شده است.

مرکز خرید کاله در سال 2007 در زمینی به مساحت 8000 مترمربع افتتاح شد.مرکز خرید کاله استانبول دارای 8 طبقه و 120 فروشگاه بزرگ می باشد.

در مرکزخرید کاله استانبول تمامی اجناس لوازم ورزشی، وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم تزیینی و … موجود می باشد و همگی این فروشگاه ها معاف از مالیات هستند.

در این مرکز اجناس تک سایز و تک مدل مارکهای معروف دنیا، با قیمتهای ارزان و باور نکردنی بفروش می رسد.

مرکز خرید کاله استانبول تعداد زیادی رستوران و فست فود دارد که انواع غذاهای ترکی را با طعم بی نظیر و قیمت مناسب سرو می کند.

در این مرکز خرید بستنی سنتی مادو وجود دارد که چشیدن طعم دلچسب آن برای مسافران فوق العاده خواهد بود.دراین مرکز خرید امکانات دیگری مانند تئاتر، سینما، زمین بازی، پارکینگ رایگان و داروخانه نیز وجود دارد.

نحوه دسترسی به مرکز خرید کاله استانبول

مرکز خرید کاله به دور از هیاهو و شلوغی شهر استانبول در گُوَن قرار دارد. برای رسیدن به کاله اگر در میدان تکسیم هستید سوار مترو شوید و به طرف ایستگاه وِزنِجیلر حرکت کنید. در این ایستگاه از مترو پیاده شوید. کمی پیاده‌روی خواهید داشت تا به ایستگاه ترموا برسید. ایستگاه دانشگاه لاله‌لی سوار ترموا شوید. خط ترموا T1 را باید استفاده کنید. بعد از 15 ایستگاه و حدود 30 دقیقه به ایستگاه گون‌گورن می‌رسید، اینجا باید از ترموا پیاده شوید. فقط یک الی دو دقیقه با پیاده‌روی می‌توانید به مرکز خرید کاله برسید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید کاله اوت لت

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 13 =