مرکز خرید پروفیلو استانبول

مرکز خرید پروفیلو استانبول

مرکز خرید پروفیلو استانبول در محله کسب و کار Mecidiyekoy واقع شده و از بزرگ ترین و ایده آل ترین مراکز خرید استانبول به شمار می آید. این مرکز خرید در ۹ می سال ۱۹۹۷ میلادی به بهره برداری رسیده و طیف گسترده ای از اقلام مد روز آقایان، بانوان و کودکان، لوازم الکترونیک، کیف و کفش، لوازم جانبی، سلامت و زیبایی و … را در کنار هم گرد آورده است.

مرکز خرید پروفیلو در ۶ طبقه ساخته شده و با وسعت ۱۱۰٫۰۰۰ هزار متر مربع شامل ۲۳۹ فروشگاه می باشد اما امروزه با افزایش وسعت آن، فضای سرپوشیده مرکز خرید به ۱۱۷ هزار متر مربع می رسد.

مرکز خرید پروفیلو که از برترین مراکز خرید استانبول می باشد علاوه بر امکانات خرید، امکانات فرهنگی هنری خاصی را نیز مهیا کرده از جمله این که برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی در زمان های خاص برای بازدیدکنندگان برگزار می شود.

پروفیلو به دلیل داشتن امکانات تفریحی و سرگرمی به یکی از جاذبه های گردشگری استانبول تبدیل شده و گردشگران در کنار خرید، می توانند ساعات خوب و خوشی در کنار خانواده در مراکز تفریحی سپری کنند. مراجعه کنندگان می توانند در ۷ سالن سینمای مرکز خرید پروفیلو استانبول، جدید ترین فیلم های سال را ببینند و یا در هنگام خستگی و گرسنگی در ۴۳ رستوارن و فست فود پروفیلو، انواع غذا های ترکی و بین المللی را امتحان کنند.

آتلیه های مختلفی در این مرکز موجود است و تئاتر برای جوانان برگزار می شود. سمینار های رایگان علمی و پزشکی، برنامه های نقاشی و دوره های مختلف آموزشی از دیگر برنامه های این مرکز خرید و تفریحی است. همچنین مرکز خرید پروفیلو استانبول دارای ۲۰ خط بولینگ، ۱۶ سالن بیلیارد، ۳ سالن تئاتر، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۵۰۰ اتومبیل در فضای کل ۲۲۰۰ متر مربع، استخر، سالن ورزشی سرپوشیده و همچنین پارک بازی کودکان پی آی ام می باشد.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید پروفیلو استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هشت =