پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

مرکز خرید هیستوریا استانبول

مرکز خرید هیستوریا استانبول

مرکز خرید هیستوریا (Historia Fatih Shopping Centre) اولین و تنها مرکز خرید منطقه ی هیستوریکال پنینسولا است که در محله ی فاتیح واقع شده است. این مجتمع شامل ۴ طبقه ی تجاری، ۱ طبقه فود کورت ، ۸ سالن سینما ، شهر بازی و سالن بولینگ میباشد.

مرکز خرید هیستوریا دارای کافه و رسنورانهایی در فضای باز است و از سقف شیشه ای این مرکز خرید می توانید نور خورشید را بینید .

برندهای مهم دنیا در این مرکز خرید شعبه دارند و بورس پوشاک آن بیش از سایر فروشگاهها به چشم می آید .

هنگام خرید در این مرکز خرید می توانید از اصل بودن چیزی که میخرید اطمینان داشته باشید . اساس کار این مرکز ، رضایت مشتری و داشتن مشتری ثابت بعنوان تاییدی بر حسن کارشان است . این فروشگاه 6 طبقه است که طبقات 1 تا 3 این مرکز به پوشاک خانمها و آقایان اختصاص دارد و تعداد زیادی از مارکهای معتبر پوشاک در فروشگاههای خود لباسهای مد روز را ارائه می کنند که می توان به برندهای  Bershka, Zara, Mango, Elle, Nine West and Levis اشاره کرد

مرکز خرید هیستوریا در نزدیکی چهار راه آکسارای قرار دارد و گردشگرانی که در هتل های استانبول در منطقه فیندیک زاده و آکسارای اقامت دارند ، به راحتی میتوانند به هیستوریا مراجعه کنند .

نحوه دسترسی به مرکز خرید هیستوریا 

این مرکز خرید ، در 1500 متری غرب چهار راه آکسارای و در مسیر بلوار وطن ( vatan caddesi ) قرار دارد . اگر بخواهید با تراموا به هیستوریا بروید باید تراموا کاباتاش – باغچیلار به سمت باغچیلار را سوار شوید و دو ایستگاه پس از آکسارای یعنی ایستگاه هاسکی پیاده شوید و به سمت چپ خیابان رفته و مسیر کوتاهی را تا خیابان وطن را پیاده وری کنند .

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید هیستوریا استانبول

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 2 =