مرکز خرید حمام جنیفر استانبول

مرکز خرید حمام جنیفر استانبول 

مرکز خرید حمام جنیفر مرکز خریدی است که وسایل مرتبط با حمام را میفروشد که می‌توان انواع حوله های دست بافت و ماشینی را از آن جا خرید .

مرکز خرید حمام جنیفر در محله فاتیح و در بازار آراستا قرار دارد. این مرکز خرید توسط جنیفر گادت که یک خانم کانادایی است و صاحب مرکز خرید جنیفر است افتتاح شده است.

تمامی اجناس موجود در این مرکز خرید همگی به حمام مربوط می‌شوند از جمله حوله های دست بافت و ماشینی، یسه حمام، صابون های طبیعی و دیگر ترکیبات از گل سرخ دوش های مختلف و دیگر چیزهای مرتبط به این گونه اقسام به فروش میرسد.

مرکز خرید حمام جنیفر همه روزه از ساعت ۸ و نیم صبح تا ساعت ۸ شب برای بازدید عموم باز بوده و در بین این ساعت می‌شود آن جا رفت و وسایل مرتبط با شست و شو و پاکیزگی خریداری نمود.

هنگامی که از مرکز خرید حمام جنیفر یازدید می‌کنید، حتما از اتاق نمایش یا همان showroom رفته و دیدن کنید زیرا اکثریت برای بازدید به آن جا رفته و لذت کافی را از موارد به نمایش گذاشته می‌برند .

نحوه دسترسی به مرکز خرید حمام جنیفر
از آن جا که مرکز خرید حمام جنیفر در محله ی فاتیح که یکی از معروف ترین محله های استانبول است و همچنین در بازار آراستا که این بازار نیز جز معروف ترین بازارهای استانبول است پس دسترسی به این مرکز خرید آسان بوده، همچنین در مترو های استانبول نام مراکز خرید بر روی دیوار و کف زمین مترو با علایم مخصوص و فلش های مختلف زده شده است تا به راحتی با انتخاب ایستگاه مورد نظر به مرکز خرید دلخواه خود رفته و لذت ببرید.

هم می‌توان با استفاده از مترو به این مرکز خرید رفت و وسایل بهداشتی خود را از آن جا خریداری کنید و هم با اتوبوس می‌توانید به مرکز خرید حمام جنیفر رفته و از اجناس موجود بهره ببرید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید حمام جنیفر استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =