مرکز خرید اولیویوم استانبول

مرکز خرید اولیویوم

مرکز خرید اولیویوم استانبول(Olivium Outlet Center) دارای 4 طبقه است که در سال ۲۰۰۰ در زمینی به وسعت ۴۵ هزار متر مربع ساخته شده است و امروزه حدود ۲۵ هزار نفر در روزهای معمولی و تا ۴۰ هزار نفر در روزهای آخر هفته از آن دیدن می‌کنند.

مرکز خرید اولیویوم استانبول از آنجا که در محله‌ای کارگر نشین و ارزان قیمت در استانبول قرار دارد، کالاهایی با قیمت مناسب به فروش می‌رسد و به خاطر اوت لت بودن این مرکز خرید، می‌توان در آن کالاها را به طور مستقیم از برندهای مشهور خریداری کرد.
البته در اکثر روزهای سال حراج‌های فصلی در این مرکز خرید برپا است که می‌توانید لباس‌های فصل‌های دیگر را با قیمتی حتی پایین‌تر از نصف خریداری کنید پس اگر در فصل بهار و یا پاییز به تور استانبول رفته‌اید این فرصت را برای خرید لباس در ترکیه از دست ندهید. پس فراموش نکنید که در این مکان می‌توانید اجناس را با قیمتی مناسب‌تر از باقی مراکز خرید استانبول خریداری کنید.

مرکز خرید اولیویوم استانبول امروزه دارای ۱۳۲ فروشگاه است که این تعداد در ابتدای فعالیت آن تنها ۲۵ فروشگاه بوده است که به دلیل استقبال عالی از این مرکز طی این سال‌ها تعداد مغازه‌های آن افزایش یافته است.

در کنار این‌ها اوت لت اولیویوم استانبول دارای امکانات رفاهی دیگری نیز است که می‌توان در کنار خریدی جانانه از آن‌ها بهره مند شد و از خرید کردن نهایت لذت را برد.

امکانات مرکز خرید اولیویوم استانبول
مرکز خرید اولیویوم استانبول دارای امکانات متعددی است که می‌تواند خرید را در این مرکز توأم با تفریح کند تا شما از خرید خود نهایت لذت را ببرید.

  • مرکز خرید اولیویوم استانبول دارای ۱۳۲ مغازه است.
  • این اوت لت دارای ۴ طبقه و پارکینگی با ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو می‌باشد.
  • مرکز خرید اولیویوم دارای ۶ سالن سینمای مجهز و مدرن است که فیلم‌های هالیوودی و ترکی را اکران دارد.
  • در کنار سینما دارای یک سالن تئاتر با ظرفیت بالاست.
  • در قیمت مخصوص دارای سالن بولینگ مجهز ۱۵ لاینه است که می‌توان ساعاتی عالی را در آن گذراند
  • فود کورت بزرگ این مرکز خرید دارای کافه‌ها و رستوران‌های متعددی است که در آن
  • می‌توانید نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های مورد علاقه خود را نوش جان کنید.
  • مرکز خرید اولیویوم همچنین دارای مکان بازی مخصص کودکان است تا شما را هنگام خرید خسته نکنند و از بازدید این پاساژ لذت ببرند.
  • این مرکز دارای یک هایپر مارکت بزرگ نیز می‌باشد.
  • در جلوی درب این مرکز خرید سرویس تاکسی آماده به خدمت است تا به راحتی بتوانید به تاکسی دسترسی داشته باشید.

نحوه دسترسی به مرکز خرید اولیویوم  استانبول

برای دسترسی به مرکز خرید اولیویوم می‌توانید از انواع وسیله‌های نقلیه مانند اتوبوس، تراموا و مترو استفاده کنید.
پیشنهاد اول ما برای دسترسی به این مرکز خرید استفاده از متروی خط مارمارای است که باید بعد از سوار شدن به این خط مترو در ایستگاه مارماری کازلی از قطار پیاده شده و با یک پیاده روی ۱۰ دقیقه‌ای ضمن بازدید از مکان‌های اطراف این مرکز خرید، به این مکان دسترسی پیدا کنید و پیشنهاد دوم ما این است که با ترامواهای مسیر خط زیتون بونو در ایستگاه آکا شمس الدین از تراموا پیاده شوید و با چند قدم پیاده روی به مرکز خرید اولیویوم در تور استانبول دسترسی پیدا کنید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید اولیویوم استانبول

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + یک =