مرکز خرید اوت لت کلونی استانبول

مرکز خرید اوت لت کلونی استانبول

مرکز خرید اوت لت کلونی استانبول(Colony Outlet Center) یکی از مهم ترین اوت لیت های استانبول است . در سفر به استانبول اگر به قسمت اروپایی شهر رفتید ، میتوانید به  این مرکز هم سر بزنید .

مرکز اوت لت کلونی در استانبول تقریبا ۱۹٫۰۰۰ مترمربع مساحت دارد و در فروشگاههای آن ، مدرن ترین و جدیدترین اجناس به خریداران ارائه می شود . در مرکز خرید Colony Outlet Center  فروشگاه های پوشاک و وسایل خانه ، فست فود ، رستوران و سالن تئاتر وجود دارد .

در اوت لت کلونی استانبول میتوانید اجناس با برندهای ترک و سایر برندهای مشهور دنیا را بیابید . در این اوت لیت جدیدترین و آخرین محصولات هر برند ارائه می شوند و البته فرصت خوبی ست که اجناس فصل قبل را با ارزانترین قیمت ها خریداری کنید . یکی از ویژگی های این مرکز خرید وجود شهربازی برای سرگرمی کوکان و بزرگسالان می باشد . اگر هنگام خرید احساس گرسنگی کردید لازم نیست از مرکز خرید خارج شوید ، این اوت لیت دارای رستورانها و فست فودهای مختلفی ست و می توانید همانجا غذا میل نمایید .

نحوه دسترسی به مرکز خرید اوت لت کلونی استانبول

راه های رفتن به مرکز اوت لت کلونی اتوبوس، مونوریل و مترو می باشد که به ترتیب نزدیک ترین ایستگاه هر کدام به مرکز اوت لت کلونی استانبول kucukcekmece, florya, baglar می باشد.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید اوت لت کلونی استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =