مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول

مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول

مرکز خرید اوت لت ونیزیا از مهم ترین اوت لت های استانبول می باشد.

این مرکز خرید، مجتمع تجاری مسکونی است که طراحی فوق العاده زیبایی مانند شهر ونیز ایتالیا دارد. عمارت بزرگ این مرکز خرید توجه همگان را به خود جلب می کند. عموم مردم مرکز خرید ونیزیا را مانند یک شهرک بسیار جذاب می دانند. طبقات پایین این مرکز خرید، تجاری و طبقات بالاتر، همگی مسکونی هستنند. راهروهای طبقه ی همکف این مرکز خرید کاملا مانند کوچه های ونیز طراحی شده است.

مگا اوت‌لت تماشایی ونیز در شهر استانبول و در منطقه اروپایی آن واقع است. هولدینگ گورسوی از برترین نام‌های تجاری در ترکیه این مرکز را ساخته است. معماری سبک ایتالیایی این مرکز خریدِ تماشایی لذت خرید کردن از آن را چند برایر کرده است.

میدان مشهور سن‌مارکوی ایتالیا هم در این مرکز طراحی و ساخته شده است.

در اوت لت ونیزیا مانند سایر مراکز خرید مدرن استانبول، امکان خرید و تفریح نیز وجود دارد. در اولین طبقات این مجتمع، مجموعه ای از معروف ترین برندهای دنیا واقع شده است.

ویژگی فروشگاه های اوت ‌لت این است که اغلب اجناس برندهای معروف را که در حال حاضر کمی قدیمی شده‌اند و به اصطلاح مد روز نیستند، میتوان با قیمت‌های عالی خریداری کرد.

معروف ترین برندهای پوشاک این مرکزخرید:

Penti,Lc Waikiki,Koton,PoLo,DeFacto,Bershka,Adidas,Nike,Maraton

معروف ترین فروشگاه های لوازم خانگی:

Samsung,Arcelik,KARACA,SIEMENS,TEKNO

معروف ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی:

flormar,GoLDEN Rose

فروشگاه های مرکز خرید ونیزیا استانبول، در دو طرف رودی زیبا، قرار گرفته اند. این مرکز خرید سرپوشیده نیست و به شما این امکان را میدهد که در فضایی باز و دلنشین قدم بزنید و خرید کنید.

همچنین این مرکز خرید دارای رستوران های بسیار شیک و معروفی می باشد. برخی از بهترین رستوران های مرکز خرید ونیزیا عبارت اند از:

BURGER KING,Kasap Döner ,Ziyafet,Cafe del Nord,Hüsnü BABA

یکی از نکات خوبی که این مرکز خرید دارد این است که صندلی های زیادی در آن تعبیه شده است که محل مناسبی برای استراحت مشتریان در هر لحظه از خرید را فراهم می کنند. فاصله ی میدان تکسیم تا مرکز خرید ونیزیا، حدودا یک ساعت می باشد.

به دلیل وجود مناظر زیبا در اطراف این مرکز خرید، به خودی خود جزئی از جاهای دیدنی استانبول به حساب می آید. بازدید از این مرکز خرید را حتما درتور استانبول خود قرار دهید.

ساعات کاری مرکز خرید ونیزیا 10 صبح تا 10 شب می باشد.

نحوه دسترسی به مرکز خرید ونیزیا مگا اوتلت استانبول

اگر در میدان تکسیم هستید برای رسیدن به ونیزیا اوت‌لت سوار مترو شوید و در ایستگاه مجیدیه کوی – شیشلی از مترو پیاده شوید. بعد از خروج از ایستگاه مترو سراغ متروبوس را بگیرید و در ایستگاه اِدیرنه از ایستگاه پیاده شوید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید ونیزیا مگا اوتلت استانبول

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =