مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول یک مرکز خرید ساحلی بسیار زیبا است که در ۴ اکتبر سال ۲۰۱۲ افتتاح‌شده است و تا امروز محبوبیت زیادی را بین مردم استانبول و گردشگران تور استانبول پیداکرده است.
این مرکز خرید که در کنار آکواریوم بسیار بزرگی به همین نام در نزدیکی فرودگاه آتاتورک و پلاژ گونش در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد.

امکانات مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول
مرکز خرید آکوا فلوریا یک مجتمع بسیار بزرگ و پر امکانات ۵ طبقه است که به طرز بسیار جذابی طراحی‌شده است. مرکز خرید آکوا فلوریا دارای زمینی به مساحت ۴۵,۰۰۰ هزار مترمربع می‌باشد که شامل قسمت‌های گوناگونی همچون:

  • آکواریوم فلوریا
  • سالن آمفی‌تئاتر روباز
  • ۱۱ سالن سینما
  • داروخانه
  • نمایندگی از برندهای معروف دنیا
  • فروشگاه‌های پوشاک
  • فود کورت
  • محلی برای پیاده‌روی
  • لوازم‌خانگی فروشی
  • کتاب‌فروشی و …
    می‌باشد.

سالن آمفی‌تئاتر این مجموعه بزرگ مساحت چشم‌گیری را به خود اختصاص داده که گنجایش ظرفیت ۹۰۰ نفر را در سالن روباز خود دارد. همچنین وجود آکواریوم فلوریا که یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های دنیا به‌حساب می‌آید، مهم‌ترین ویژگی این مرکز خرید است. این آکواریوم دارای مجموعه بی‌نظیری از موجودات دریایی از ۱۷ نقطه جهان می‌باشد.

همچنین مرکز خرید آکوا فلوریا ۱۱ سالن سینما دارد که حدود ۱۲۸۰ نفر گنجایش دارد. قسمت فود کورت نیز در تراس مجتمع واقع‌شده و منظره‌ای زیبا را هنگام استفاده از کافی‌شاپ‌های معروف همچون استارباکس و رستوران‌های بی‌نظیری همچون steak House که به سرو غذاهای ترکی و نوشیدنی‌های لذیذ می‌پردازند به شما هدیه می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب مرکز خرید آکوا فلوریا قرار داشتن در سواحل شنی و داشتن منظره‌ای زیبا از دریای مرمره و غروب خورشید است.این مرکز خرید دارای وای فای رایگان نیز می‌باشد. برندهای شناخته‌شده دنیا در این مجتمع به گرد هم آمده‌اند. همچنین این مرکز خرید برای کودکان شما نیز بسیار موردتوجه است چراکه برندهای معروفی از اسباب‌بازی را در خود جای‌داده.

همچنین پارک ساحلی فلوریا نیز در نزدیکی مرکز خرید آکوا فلوریا واقع‌شده که یکی از زیباترین پارک‌های ساحلی استانبول به‌حساب می‌آید، پس وقت را تلف نکرده و حتماً با خانواده خودسری به این پارک بسیار زیبا زده و نهایت استفاده را از وقت خود در تور استانبول به عمل‌آورید.

برای بازدید از مرکز خرید آکوا فلوریا می‌توانید قبل از غروب خورشید به آنجا رفته تا بتوانید غروب خورشید دریای مرمره را تماشا کنید. البته به یاد داشته باشید این ساعات جزو شلوغ‌ترین ساعات به‌حساب می‌آید و اگر میل دارید تا در آرامش و سکوت به خرید بپردازید سعی کنید تا در ساعات اولیه صبح بعد از صرف یک صبحانه لذیذ در همین مجتمع به کار خود ادامه دهید.

نحوه دسترسی به مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول
ایستگاه مترو در استانبول بهترین راه برای رسیدن به مقصد موردنظر می‌باشد. شما می‌توانید ایستگاه مترو فلوریا پیاده شده و پس از گذر از پارک ساحلی فلوریا به مرکز خرید آکوا فلوریا خواهید رسید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یازده =