راهنمای جامع خرید لوازم خانگی در ترکیه

راهنمای جامع خرید لوازم خانگی در ترکیه
ممکن است پس از خرید خانه در ترکیه دغدغه شما به عنوان یک خارجی نحوه تجهیز آن باشد. این که چه چیزی را از کجا بخرید؟

کدام برند طرف‌داران بیش‌تری دارد و به طور کلی اطلاعات جامع درباره خرید لوازم خانگی در ترکیه را از کجا می‌توان دریافت کرد؟

برندهای ترک: اولویت اصلی خرید لوازم خانگی در ترکیه
اگر در ایران به دنبال یک وسیله برای منزل‌تان بوده باشید، قطعا متوجه کیفیت برندهای ترک شده‌اید. در واقع، کیفیت بالای یک محصول معمولا به عنوان جنس ترک در بازارهای ایران مطرح می‌شود. این موضوع کاملا درست است. ترکیه به عنوان یک کشور در حال توسعه، بازارهای تولیدی متنوعی را پوشش می‌دهد. فرقی ندارد که برای خرید لوازم خانگی در ترکیه به دنبال چه کالایی هستید، برندهای ترک، از مبلمان و دکوراسیون گرفته تا لوازم برقی، به راحتی برای شما قابل دسترس هستند. کیفیت این کالاها نیز معمولا با آخرین استانداردهای روز دنیا تطابق دارد.

نکته دیگر در زمینه خرید لوازم خانگی در ترکیه این است که دولت از تولیدات داخلی حمایت فوق‌العاده‌ای می‌کند. این حمایت به این صورت است که قیمت برندهای ترک بسیار مناسب و در مقابل، برندهای وارداتی و خارجی قیمت بسیار گرانی دارند. به این ترتیب، برای خرید لوازم خانگی در ترکیه، برندهای داخلی معمولا اولویت اصلی خریداران هستند.

خرید به سبک مینیمال
برند بین‌المللی IKEA به قدری در ترکیه محبوب است که بسیاری از افراد در ایران آن را یک برند ترک می‌دانند. اما واقعیت این است که IKEA یک برند لوازم خانگی سوئدی است که در بیش‌تر کشورهای دنیا شعبه دارد. این برند به دلیل داشتن شعبه‌های متعدد در ترکیه، بسیاری از محصولات خود را به سفارش این کشور می‌زند. به همین دلیل، قیمت‌های این برند در مقایسه با سایر برندهای خارجی مناسب‌تر است.

اگر برای خرید لوازم خانگی در ترکیه به دنبال طراحی‌های ساده و مینیمال هستید، IKEA یکی از بهترین گزینه‌ها است. به طور کلی، هدف این برند، تولید لوازم خانگی با طراحی ساده و در عین حال کاربردی است. از ملحفه و روتختی گرفته تا کمد و صندلی، همه را می‌توانید در فروشگاه‌های بزرگ IKEA در سراسر ترکیه پیدا کنید.

از نحوه سفارش کالا در انبارهای بزرگ و جالبی که می‌توانید در آن‌ها قدم بزنید گرفته تا تحویل سفارشات در منزل، همه و همه باعث می‌شود بسیاری از افراد برای خرید لوازم خانگی در ترکیه به فروشگاه‌های این برند مراجعه کنند. به یاد داشته باشید این فروشگاه‌ها به قدری بزرگ هستند که شما می‌بایست حداقل یک نصف روز برای بازدید از آن‌ها زمان بگذارید.

خرده‌ریزهایی که عاشق‌شان می‌شوید.
هیچ کس نمی‌تواند از کریستال‌های ظریف، منسوجات فانتزی و ظروف سرو و پذیرایی باشکوه برند MADAME COCO چشم‌پوشی کند. این برند ترک، یکی از رویایی‌ترین گزینه‌های شما برای خرید لوازم خانگی در ترکیه است. کافی است تا یک بار به یکی از شعبه‌های مادام کوکو در ترکیه بروید تا برای همیشه مشتری دائم این برند شوید.

محصولات مادام کوکو در یک کلمه خاص هستند. برای مثال، بانکه‌های مادام کوکو با طرح‌هایی از نقاشی‌های کلاسیک فرانسوی شهرت زیادی دارند. به علاوه، انواع ظروف پلاستیکی مورد نیاز در آشپزخانه را می‌توانید در رنگ‌های جذاب و فانتزی در فروشگاه‌های این برند تهیه کنید. ظروف سرو و پذیرایی MADAME COCO نیز یکی از جذابیت‌های فوق‌العاده این برند هستند. اگر برای خرید لوازم خانگی در ترکیه، در کنار کیفیت، زیبایی نیز برایتان اهمیت دارد، حتما به فروشگاه‌های هیجان انگیز مادام کوکو سر بزنید.

نکته مهم درباره برند MADAME COCO قیمت فوق‌العاده مناسب محصولات آن است. این برند در طی سال حراج‌های بی‌نظیری نیز می‌گذارد که به معنای واقعی یک فروش زیرقیمت است. بنابراین، حتما در این فرصت، با مادام کوکو یک قرار ملاقات بگذارید!

لوازم برقی باکیفیت اما به نسبت ارزان
برای خرید لوازم خانگی در ترکیه بیش‌تر مشتریان ما وسواس خاصی بر روی لوازم برقی دارند. اما توصیه ما به آن‌ها این است که با خیال راحت از برندهای ترک لوازم برقی خرید کنند. برندهای باکیفیتی مانند VESTEL و BEKO همان‌طور که گفتیم، نه تنها دارای استاندارهای بین‌المللی هستند، بلکه به دلیل حمایت دولتی معمولا قیمت‌های فوق‌العاده مناسبی نیز دارند.

شما با ۱۰ الی ۱۳ هزار لیر می‌توانید تمام لوازم برقی خانه‌تان را از این برندها خریداری کنید. حتی می‌توانید این مبلغ را به صورت اقساط نیز بپردازید. حمل اثاثیه شما نیز بر عهده شرکت است و نیاز به پرداخت هزینه اضافی نیست. به علاوه این که، این برندها گارانتی و خدمات پس از فروش ویژه‌ای نیز ارائه می‌کنند. بنابراین، با اطمینان خاطر می‌توانید از آن‌ها خرید کنید.

Vestel

برندهای ترک، پیشگام صنعت مبلمان و ملزومات چوبی
کافی است به فروشگاه‌های مبلمان در ایران سری بزنید تا متوجه تفاوت برندهای ترک با سایر برندها شوید. مبلمان ترک در ایران بسیار گران‌قیمت هستند و کیفیت آن‌ها نیز دقیقا متناسب با قیمت‌شان می‌باشد. به طور کلی، در این زمینه، خرید لوازم خانگی در ترکیه بیش‌تر شبیه یک تفریح است تا بررسی کیفیت و قیمت اجناس!

Istikbal

شما می‌توانید با قیمت‌های بسیار مناسب از برندهای مطرحی چون ISTEKBAL، YATAS و ALFEMO مبلمان کلاسیک، راحتی و تخت‌خواب خریده، برای چندین سال از کیفیت آن‌ها لذت ببرید. هم‌چنین در زمینه مبلمان اتاق کودک برند مطرح CILEK نیز جزو باکیفیت‌ترین محصولات ترک می‌باشد.

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

چرا استانبول را برای جراحی کاشت مو انتخاب کنیم؟

چرا استانبول را برای جراحی کاشت مو انتخاب کنیم؟

چرا استانبول را برای جراحی کاشت مو انتخاب کنیم؟ وقتی در هر خیابانی از استانبول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =