آخرین نمایشگاه های ماه دسامبر در استانبول

نمایشگاه معدن و تجهیزات وابسته ترکیه | Mining Turkey 2018

این نمایشگاه در تاریخ ۱۳ الی ۱۶ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۲ الی ۲۵ آذرماه ۹۷) در محل مرکز همایش و کنگره نمایشگاه تویاپ در شهر استانبول برگزار خواهد شد.

این رویداد به عنوان هشتمین نمایشگاه بین المللی معدن، حفر تونل، تجهیزات و ماشین آلات و وسایل نقلیه سنگین می باشد که به عنوان یکی از مهمترین نمایشگاه های ماه دسامبر استانبول است.

این رویداد در سال های گذشته میزبان ۳۹۲ شرکت کننده از ۳۴ کشور جهان از جمله کشورهای چین، آلمان و جمهوری چک بوده است.

همچنین این نمایشگاه با بیش از ۹ هزار بازدید کننده حرفه ای که شامل ۵۰۰ بازدید کننده خارجی از ۴۷ کشور و بیش از ۸۵۰۰ بازدید کننده داخلی بوده است.

از جمله مواردی که در این نمایشگاه مطرح می گردد می توان به تجهیزات اندازی گیری، تجهیزات نظارت ژئوفیزیکی، تجهیزات پیشگیری و زمین شناسی، ارتباطات ماهواره ای و کنترل از راه دور، ماشین آلات و تجهیزات حفاری، لوازم و تجهزات انفجاری و همچنین ماشین آلات و تجهیزات حمل و نقل اشاره کرد. این نمایشگاه در مساحتی بیش از ۲۱ هزار متر مربع برگزار خواهد شد.

نمایشگاه مادر،کودک و نوزاد استانبول | IBS Istanbul 2018

این نمایشگاه در تاریخ ۱۴ الی ۱۶ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۳ الی ۲۵ آذرماه ۹۷) در محل Istanbul Congress Center در شهر استانبول برگزار خواهد شد.

از جمله اصلی ترین مواردی که می توانید در این رویداد با آن ها برخورد داشته باشید می توان به محصولات مراقبت از مادر و نوزاد، بچه ها و صندلی ها، مهد کودک و اتاق خواب، تغذیه، لباس، حمام کردن، ایمنی، اسباب بازی ها، خدمات مشاوره ای و همچنین خدمات بهداشتی و درمانی اشاره کرد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

China Homelife Turkey 2024

نمایشگاه محصولات چین در استانبول

نمایشگاه محصولات چین در استانبول نمایشگاه محصولات چین در استانبول (China Homelife 2024) در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 17 =