پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

آشنائی با جزایر پرنس در استانبول

شاید یکی از بهترین قسمت های تور استانبول بازدید از جزایر پرنس استانبول باشد،چرا که این مجموعه جزایر با محیطی زیبا و بدون اتومبیل فرصتی مناسب برای استراحت فراهم نموده اند .

جزایر پرنس به مجموعه جزایر نه گانه کینالی آدا ، بورگاز آدا ، هیبلی آدا ، بیوک آدا ، صدف آدا، قاشق آدا ، سیوری آدا ، یاسسی آدا و طاوشان آدا گفته می شود که در میان آب های دریای مرمره واقع شده اند .

از بین این جزایر 4 مورد اول عمومی بوده و به روی همگان باز شده اند . در این مجموعه جزایر ، جزیره بیوک آدا از بقیه بزرگتر بوده و زیبائی ها و جذابیت های آن زبانزد می باشد .

جزایر پرنس که از جاذبه های گردشگری ترکیه به شمار می آید در قسمت آسیایی استانبول واقع شده اند و به سبب اینکه در گذشته محلی برای تبعید شاهزادگان طرد شده بوده اند به این نام شهرت یافته اند .

درباره جزایر نه گانه پرنس در استانبول

جزایر نه گانه یا جزایر پرنس استانبول مکانی مناسب برای کسب آرامش و فرار از شلوغی شهر را فراهم نموده و محیط آرام و زیبای آن به همراه برخی از جاذبه های تاریخی و تفریحات آبی توانسته نظر گردشگران را به خود جلب نماید .

مجموعه جزایر پرنس که از جاذبه های گردشگری استانبول محسوب می گردد دارای مساجد و کلیساها ، پلاژها ، رستوران ها و جنگل های زیادی می باشند .

در جزایر پرنس تعدادی رستوران و کافه زیبا به چشم می خورد که گردشگران در هنگام خستگی و گرسنگی می توانند به آن ها مراجعه کنند .

از نظر پلاژها ، جزیره پلاژهای عمومی و رایگان دارد اما چند پلاژ خصوصی نیز وجود دارد .

امروزه ، جزایر پرنس ترکیه تفرجگاهی برای عموم مردم است . همچنین استانبولی ها و توریست ها برای لذت بردن از طبیعت زیبا ، مکان های دیدنی و تاریخی ، پلاژها و تفریگاه های جزیره به این مکان می آیند .

توجه داشته باشید از ایستگاه کاباتاش تا جزیره بیوک آدا که آخرین و چهارمین ایستگاه کشتی های مسافربری (اتوبوسهای دریایی) است حدود 2 ساعت طول می کشد به طور حتم اگر گردشگران از قایق های تندرو استفاده کنند،این زمان تا مقدار قابل توجهی کاهش می یابد .

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

بهترین منطقه جهت خرید ملک روستایی در استانبول

بهترین منطقه جهت خرید ملک روستایی در استانبول

بهترین منطقه جهت خرید ملک روستایی در استانبول داشتن ملک در روستاهای استانبول به دلیل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 6 =