Paintistanbul & Turkcoat 2024

نمایشگاه بین المللی رنگ و پوشش استانبول

نمایشگاه بین المللی رنگ و پوشش استانبول 2024

نهمین نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول (2024 paintistanbul & Turkcoat) از تاریخ 19 الی 21 اردیبهشت ماه 1403 در مرکز تجارت جهانی استانبول (ifm) شهر استانبول برگزار می گردد.

نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول یک نمایشگاه پیشرو در صنعت رنگ و پوشش برای ترکیه و همچنین کشورهای منطقه محسوب می‌ شود که شرکت‌ کنندگانی از داخل ترکیه و سراسر جهان در آن حضور پیدا می‌کنند و فرصتی مناسب برای ارتباط با تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات پیشرو در صنعت رنگ و پوشش در جهان می باشد.

بازدید کنندگان نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول می‌ توانند با شرکت های شرکت کننده در این نمایشگاه که همگی شرکت های پیشرو در صنعت رنگ و پوشش هستند، ارتباط برقرار کرده و با آن ها ارتباطات مستقیم و معاملات تجاری بسیار عالی داشته باشند یا اینکه علم و تکنولوژی را بین خود مبادله کنند.

یکی از مهمترین اتفاقاتی که در نمایشگاه Paintistanbul & Turkcoat اتفاق می افتند کنگره است که برای صنعت رنگ و پوشش بسیار مهم بوده و هر ساله از نظر فنی جدید ترین اکتشافات و دستیابی ها را در آن به نمایش می گذارند.

از طرفی نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول  بهترین مکان برای ارتباط با تامین کنندگان رنگ و مواد شیمیایی اولیه برای تولید رنگ می باشد و اگر شما در این صنعت فعال هستید می توانید در این نمایشگاه با تولید کنندگان مواد اولیه ترک و اروپایی مذاکره کرده و با آن ها ارتباط مستقیم برقرار کنید.

به طور متوسط حدود ۱۵ هزار شرکت معتبر و پیشرو در زمینه پوشش و رنگ از سراسر جهان و کشورهای مانند آلمان، ترکیه، اروپا، فرانسه، روسیه، آمریکا، برزیل و مکزیک و همچنین آسیای شرقی نظیر چین، سنگاپور و همچنین استرالیا در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند و شما با شرکت در نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول  می توانید با تمامی آن ها به راحتی ارتباط برقرار کنید.

همچنین در نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول همایش های جالبی در طول نمایشگاه انجام می گیرد که اگر علاقه به صنعت رنگ و پوشش داشته باشید قطعا می‌ توانید از آن‌ها دیدن کرده و لذت ببرید.

علاوه بر رنگ و پوشش مواد شیمیایی و محصولات شیمیایی و حلال نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود تا علاقه‌ مندان و نیازمندان به این صنعت به راحتی بتوانند با تهیه کنندگان و عرضه کنندگان خدمات و محصول در زمینه‌ های خود ارتباط بر قرار کنند. همچنین در کنفرانس هایی که در نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول برگزار می شود می توانید از جدیدترین اکتشافات و همچنین طرح‌ های صنعتی در زمینه رنگ و پوشش مطلع شوید.

نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول:

  • رنگ، جوهر، چسب، مواد شیمیایی ساخت و ساز، محصولات عایق
  • مود اولیه رنگ
  • مواد اولیه جوهر
  • مواد شیمیایی خام برای ساخت و ساز
  • مواد اولیه عایق
  • رنگ و تجهیزات کاربردی
  • تجهیزات آزمایشگاهی و ساخت
  • تجهیزات تست و اندازگیری
  • تجهیزات بسته بندی
  • حفاظت از محیط زیست و ایمنی کار
  • خدمات
تاریخ برگزاری 19 الی 21 اردیبهشت ماه 1403-(10-08 می 2024)
محل برگزاری مرکز تجارت جهانی استانبول (IFM)
شرح صنعت صنعت رنگ و پوشش
آدرس Yeşilköy Mahallesi, Atatürk Cd. 5/5, 34149 Bakırköy/İstanbul, Turkey
تلفن 00 52 468 212 90+
وب سایت turkcoat-paintistanbul.com

بروزترین تقویم نمایشگاه های استانبول ترکیه

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

China Homelife Turkey 2024

نمایشگاه محصولات چین در استانبول

نمایشگاه محصولات چین در استانبول نمایشگاه محصولات چین در استانبول (China Homelife 2024) در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هفده =