پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
İAAF İstanbul 2023

نمایشگاه آثارهنری و عتیقه‌جات استانبول

نمایشگاه آثارهنری و عتیقه‌جات استانبول

چهارمین نمایشگاه آثار هنری و عتیقه استانبول (2023 Istanbul Art & Antique Fair) در روزهای 24 الی 28 آبان ماه 1402 در مرکز کنگره و نمایشگاه لطفی کردار استانبول برگزار می گردد.

در دومین نمایشگاه آثار هنری و عتیقه استانبول که ترکیه را با نمایندگی های داخلی در سکوی بین المللی به نقطه مهمی در عرصه فرهنگ و هنر رساند،. ۳۲۰۰۰ نفر از آن بازدید کردند، نمایشگاه میزبان ۱۰ هزار شی عتیقه از ۴۰ فروشنده عتیقه، بیش از ۱۲۰۰ هنرمند از ۶۰ گالری هنری و ۵ هزار اثر هنری در فضایی به وسعت تقریباً ۲۵ هزار متر مربع به مدت ۴ روز بود.

دومین نمایشگاه هنر و عتیقه استانبول که توسط Demos Fairs سازماندهی شده است، که جهان هنر و عتیقه‌جات را برای دومین بار زیر یک سقف گرد هم آورده است، بین 3 تا 7 نوامبر 2021 برگزار شد.

این مراسم که با رسیتال پیانو گلسین اونای نوازنده مشهور جهان و با مشارکت احمد ارس شهردار بدروم افتتاح شد، مورد توجه قرار گرفت. در این نمایشگاه که به مدت 4 روز میزبان هزاران هنردوست بود، از آثار بسیاری از هنرمندان داخلی و خارجی قدردانی شد. ساعت کاخ عثمانی، مجموعه بطری های عطر عتیقه با قدمت بیش از 100 سال، اقلام چینی که قرن ها بدون آسیب نگهداری می شدند، اقلام کمیاب که شاهد تاریخ ما بوده اند، فرش های عتیقه و بسیاری از آثار هنری ارزشمند دیگر توجه زیادی را از بازدیدکنندگان به خود جلب کردند.

تاریخ برگزاری 24 الی 28 آبان ماه 1402- (19-15 نوامبر 2023)
محل برگزاری مرکز همایش و نمایشگاه لطفی کردار استانبول (ICEC)
شرح صنعت آثار هنری و عتیقه
آدرس Harbiye, Darülbedai Caddesi No:4, Taşkışla Cd., 34367 Şişli/İstanbul
تلفن 00 11 373 212 90+
وب سایت www.iaafistanbul.com

بروزترین تقویم نمایشگاه های استانبول ترکیه

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

China Homelife Turkey 2024

نمایشگاه محصولات چین در استانبول

نمایشگاه محصولات چین در استانبول نمایشگاه محصولات چین در استانبول (China Homelife 2024) در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + شش =