ATRAX 2024

نمایشگاه تجهیزات شهربازی استانبول

نمایشگاه تجهیزات شهربازی استانبول

یازدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات شهربازی استانبول (2024 ATRAX) در روزهای 21 الی 23 دی ماه 1402 در مرکز تجارت جهانی(ifm) شهر استانبول کشور ترکیه برگزار می گردد.

نمایشگاه تجهیزات شهربازی استانبول (ATRAX) اولین و تنها نمایشگاه تخصصی ترکیه و کشورهای همسایه است که پروژه های بزرگ در صنعت شهربازی در آن به تحقق می پیوندند.

این نمایشگاه که گوشه مهمی از رویدادهای مربوط به بخش رو به رشد سرگرمی و بخش تفریحات را در یرمی گیرد، تعداد بیشماری بازدیدکننده از اروپا، آفریقا، بالکان و کشورهای خاورمیانه، روسیه، امارات متحده عربی و ترکیه را به دلیل موقعیت استراتژیک و جغرافیایی منحصربفرد استانبول به خود جذب می کند.

امسال، نمایشگاه شهربازی استانبول آخرین نوآوری ها، فناوری ها، محصولات و پروژه های بخش تفریحات و سرگرمی را به متخصصین و سرمایه گذاران این حوزه، بعنوان جزئی از یک سازمان بین المللی معرفی خواهد کرد. در دوره جاری، نمایشگاه استانبول میزبان شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان حرفه ای با ابتکارات و پیشرفت های بیشمار خواهد بود.

نمایشگاه بازی و سرگرمی استانبول 2024، آینده این بخش را با محتوای کنفرانس جامعش روشن می کند و هدف آن، توسعه ثابت صنعت سرگرمی، گردشگری، پارک ها و فعالیت های تفریحی خواهد بود.

گروه کالایی نمایشگاه تجهیزات شهربازی استانبول 2024:

ATRAX – بازی-تفریح، جاذبه، منطقه ماجراجویی، تجهیزات و خدمات

پارک موضوعی ماشین های بازی داخلی و خارجی، تجهیزات نرم افزاری، تجهیزات پارک تفریحی-پارک ماجراجویی، تجهیزات و خدمات رویداد

ATRAX – PARK – چشم انداز، تفریح، تجهیزات و خدمات

پارک موضوعی، زمین بازی کودکان، پارک در فضای باز، تجهیزات تاسیسات، محصولات و خدمات منظره

طراحی شهری، تجهیزات و خدمات فضاهای عمومی و

زمین های ورزشی ساخت و ساز و تجهیزات زمین های ورزشی، تجهیزات ورزشی در فضای باز و سرپوشیده، امکانات اجتماعی، تجهیزات و خدمات مناطق تفریحی و فعالیت

ATRAX & AQUAFUN -WATER ATTRACTIONS

تجهیزات جذب آب، خدمات و تجهیزات استخر، تجهیزات آبگرم و سلامتی، آبنما، تجهیزات استخرهای زینتی

ATRAX & VENDEX

ماشین‌های فروش خودکار ماشین‌های فروش و فناوری، ماشین‌های فروش سرگرمی، سیستم‌های خود سرویس

همزمان با برگزاری نمایشگاه تجهیزات شهربازی استانبول(ATRAX 2024)، نمایشگاه های تجهیزات ساختمانی حفاظت از محیط زیست، حصار، سیم کشی و امکانات ورزشی(FENS Istanbul 2024)، فناوری های فروش و سیستم های سلف سرویس استانبول (VENDEX TURKEY 2024)،  نمایشگاه استخر، آبگرم، سلامتی و جاذبه های آب(AQUAFUN 2024) و نمایشگاه ساخت و ساز سازگار با محیط زیست(Premo 2024) در روزهای 11 الی 13 ژانویه 2024 در مرکز تجارت جهانی استانبول (ifm) برگزار میگردد.

تاریخ برگزاری 21 الی 23 دی ماه 1402- (13-11 ژانویه 2024)
محل برگزاری مرکز تجارت جهانی ifm
شرح صنعت تجهیزات شهربازی
آدرس Yeşilköy Mahallesi, Atatürk Cd. 5/5, 34149 Bakırköy
تلفن 00 52 468 212 90+
وب سایت atraxexpo.com

بروزترین تقویم نمایشگاه های استانبول ترکیه

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

China Homelife Turkey 2024

نمایشگاه محصولات چین در استانبول

نمایشگاه محصولات چین در استانبول نمایشگاه محصولات چین در استانبول (China Homelife 2024) در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 5 =