پنج دلیل برای ثبت شرکت در ترکیه

پنج دلیل برای ثبت شرکت در ترکیه

پیدا کردن شخصیت حقوقی و اجتماعی در ترکیه
با ثبت شرکت در ترکیه شما شخصیت حقوقی پیدا کرده که از نگاه دولت، اصناف و شرکتها و مردم عادی شما به عنوان سرمایه گذار خارجی شخصیت بسیار موجه تر در قیاس با خریدار ملک یا هرنوع خارجی مقیم ترکیه پیدا خواهید کرد، ترکها به خارجیانی که باعث پیشرفت اقتصادی کشورشان می شوند بسیار بیشتر احترام می گذارند.

امکان اخذ کردیت کارت و استفاده از تسهیلات مناسب بانکها
با ثبت شرکت در ترکیه و فعالیت اقتصادی مفید و نشان دادن سود مناسب پس از یکسال شما میتوانید از بانک کردیت کارت دریافت کرده و به عنوان مثال خانه، دفتر تجاری یا مغازه را با ۸۰ درصد مبلغ کل ملک بصورت وام بانکی خریداری نمایید ، از کردیت بانک در بیشتر محصولات مانند اتومبیل ، لوازم خانگی لوازم الکترونیک استفاده نمایید.

امکان استفاده از اقامت کاری
در بحث شهروندی ترکیه شفافیت کسب و کار برای دولت ترکیه بسیار مهم است، ثبت شرکت در ترکیه و اخذ اقامت کاری ترکیه برای دولت ترکیه میتواند این شرط دولت ترکیه را براورده سازد.

امکان فعالیت در موضاعات مختلف
با ثبت شرکت در ترکیه شما میتوانید یک موضوع کلی انتخاب کنین به عنوان مثال شرکت بازرگانی … شرکت مشاوره .. شرکت ساختمانی … ولی در زیر عنوان اصلی میتوانی حوزه های مختلف کاری حتی کاملا غیر مرتبط را وارد نمایید . مثلا رستوران ،واردات صادرات ،نساجی و پوشاک ، توریسم ،ساختمان و …این امکان میتواند بسیارمفید و جالب باشد.

تحریم و فرصت های بزرگ کاری
با وجود برداشته شدن تحریم ها هنوز هم شرکت های اروپایی و امریکایی برای ورود به بازار ایران ترس دارند و هنوز بانک های زیادی نمیتوانند با شرکتهای ایران ارتباط برقرار کند و این میتواند برای شرکتهای با ماهیت ترک فرصنی باشد، برای ورود به بازار بزرگ ایران بخصوص اگر شخص دارای ارتباط و شناخت از بازار ایران باشد و با ثبت شرکت در ترکیه میتوانید این فرصت بزرگ را بدست اورید.

منبع:bit.ly/2WHAphN

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

China Homelife Turkey 2024

نمایشگاه محصولات چین در استانبول

نمایشگاه محصولات چین در استانبول نمایشگاه محصولات چین در استانبول (China Homelife 2024) در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =