سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

هتل ترویا استانبول

هتل ترویا استانبول

هتل ترویا تکسیم استانبول (Istanbul Troya Taksim Hotel) یک از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه تکسیم در محله تپه باشی در سال 1990 میلادی بنا شده است.

هتل ترویا در سال 2008 به صورت کامل و در سال 2013 به صورت دوره ای بازسازی شده است. هتل ترویا تکسیم استانبول در منطقه پر جنب و جوش تکسیم و منطقه بی اوغلو واقع شده است و انتخاب ایده آل برای اقامت میباشد.

هتل ترویا تکسیم در 9 طبقه و با 77 اتاق و سوییت همراه با اینترنت رایگان،بدون استعمال دخانیات،تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و… در ارائه خدمات به گردشگران تور استانبول فعالیت میکند.

فاصله هتل ترویا تکسیم استانبول تا اماکن تاریخی و توریستی همچون کاخ توپکاپی،ایاصوفیه،مرکز همایش های لطفی کردار و… نزدیک بوده و مراکز تجاری و خرید استانبول همچون میدان تکسیم استانبول،خیابان استقلال و… در فاصله یک کیلومتری هتل قرار دارد و همچنین فاصله هتل ترویا تکسیم استانبول تا فرودگاه بین المللی استانبول حدود 42 کیلومتر میباشد.

هتل ترویا استانبول شما را به لذت بردن از صبحانه در رستوران پشت بام با نمایی از شاخ طلایی استانبول دعوت میکند و گردشگران تور استانبول میتوانند در تراس رستوران هتل از صرف غذاهای ترکیه ای و یونانی لذت ببرند.

قهوه ترک معطر و شیرینی های خوشمزه کافه هتل ترویا تکسیم استانبول نیز به شما میهمان تور استانبول پیشنهاد میگردد. میهمانان هتل میتوانند از سالن بدنسازی و سونا در طول اقامت به صورت رایگان استفاده نمایند.

یکی از امکانات مثال زنی هتل ترویا سالن جلسات این هتل می باشد که برای کسانی که برای تجارت و ثبت قرار داد و یا جلسه قصد سفر به استانبول دارند مناسب می باشد.

هتل ترویا دارای باشگاه بدنسازی سونا و اجاره دوچرخه و همچنین کتابخانه و محل بازی کودکان میباشد.

هتل ترویا دارای امکاناتی از قبیل وای فای هم در اتاق و هم در لابی هتل ,باشگاه بدنسازی مناسب خصوصا برای کسانی که علاقه به بدنسازی دارند و اتاق های مناسب که دارای تلویزیون الی سی دی و بهترین امکانات را در اتاق ها برای مسافران فراهم کرده اند.

هتل ترویا استخر سرپوشیده هم برای دوست داران شنا دارد و همچنین خدمات سرویس دهی و امکانات تفریحی و سرگرمی و کتابخانه و محل بازی برای کودکان و همچنین سونا دارد.

نام هتل Troya Hotel Taksim
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 13min-1.0Km
فاصله تا ایستگاه مترو(Taksim) 13min-1.1Km
تلفن 73 73 245 212 90+
وب سایت hoteltroya.com
آدرس Asmalı Mescit, Meşrutiyet Sreet No:45, 34430 Tepebaşı/Beyoğlu

هتل ترویا استانبول

هتل ترویا استانبول

هتل ترویا استانبول

هتل ترویا استانبول

هتل ترویا استانبول

هتل ترویا استانبول

هتل ترویا استانبول

هتل ترویا استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل ترویا استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =