پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

کاخ سپتجیلر استانبول

کاخ سپتجیلر استانبول

کاخ سپتجیلر استانبول (Sepetciler Kasri Istanbul) در محله امینونو و در ورودی گلدن هورن قرار گرفته است که در قرن 16 میلادی بنا و به درخواست سلطان مراد سوم در زمین های کاخ توپکاپی استانبول بنا گشته است، سپس به دستور سلطان محمد اول در قرن 18 این کاخ بازسازی شد.

کاخ سپتجیلر استانبول زمانی به عنوان قایق خانه کاربری داشته است که قایق های سلطنتی را در آن نگه داری می کردند. سلاطین قادر بودند ورود و خروج قایق های جنگی را نظاره گر باشند. در طی جمهوری ترکیه نیز به عنوان داروخانه ارتش مورد استفاده قرار می گرفت. در سال 1980 کاخ سپتجیلر استانبول مورد بازسازی قرار گرفت و به بخش هایی نظیر اداره کل مطبوعات و رستوران مبدل گشت.

گردشگران تور استانبول می توانند از معماری و غرفه هایی که در این کاخ در نظر گرفته شده لذت ببرند. رستوران این کاخ مورد استفاده عموم است و هر روز باز است.

امروزه از این مکان برای برگزاری همایش‌ها و بعضی جشن‌ها استفاده می‌شود و حتی امکان برگزاری مراسم عروسی نیز در عمارت سپتجیلر استانبول وجود دارد.

نحوه دسترسی به عمارت سپتجیلر استانبول 
عمارت سپتجیلر استانبول در خیابان کندی استانبول واقع است که بهترین روش برای رفتن به عمارت سپتچیلر استانبول استفاده از خطوط اتوبوس شهری است که شما می‌توانید پس از سوار شدن در مراکز اصلی شهر در ایستگاه Sarayburnu پیاده شوید و تا رسیدن به خود عمارت مسیر را پیاده‌روی کرده و از مناظر و طبیعت اطراف نیز لذت ببرید.

اگر تصمیم دارید که با وسیله شخصی به عمارت سپتچیلر استانبول بروید باید به شما بگوییم که متأسفانه ممکن است با مشکل جای پارک روبه‌رو باشید چراکه برای بازدیدکنندگان جای پارک در نظر گرفته نشده و پارکینگ عمومی و خصوصی در آن نزدیکی وجود ندارد.

نقشه و موقعیت جغرافیایی کاخ سپتجیلر استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

پارک ساحلی ببک استانبول

پارک ساحلی ببک استانبول | پارک تورکان سابانجی پارک ببک (Bebek Park) یکی از جذاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + نوزده =