آسمان خراش و مرکز تجاری سفیر

آسمان خراش و مرکز تجاری سفیر

مرتبه بازنگری این مطلب: 2 تاریخ بازنگری این مطلب: 97/10/06

مرکز خرید سفیر استانبول یکی از مراکز خرید استانبول است که در محله Levent لونت شیشلی که یکی از محله‌های مشهور استانبول از نظر تجاری است و در قسمت اروپایی قرار دارد، واقع شده است.

مرکز خرید سفیر در ۴ مارس سال ۲۰۱۱ افتتاح شده است و در زمینی به وسعت ۱۶۵ هزار متر مربع قرار دارد و برای ساخت آن سرمایه‌ی ۱۵۰ میلیون دلاری هزینه شده است.

مرکز خرید سفیر استانبول دارای تعداد زیادی فروشگاه‌های متعددی است که در آن می‌توان انواع محصولات را به ویژه پوشاک درجه یک را خریداری کرد.

در کنار آن می‌توانید از برج آسمان خراش سفیر که در بالای این مرکز خرید قرار دارد هم دیدن کنید. این برج یکی از بلندترین ساختمان‌های استانبول است که از تمامی شهر به خوبی پیداست و طول آن ۲۶۱ متر است.
این ساختمان دارای معماری مدرن است که انرژی را در خود ذخیره می‌کند و اگر از داخل آن بازدید کنید متوجه وجود یک باغ فضای سبز می‌شوید که هوای تازه را برای محیط این برج و مرکز خرید سفیر استانبول فراهم می‌کند.

البته باید این را بدانید که برندهایی که در مرکز خرید سفیر استانبول مشغول به فعالیت هستند اکثراً لوکس بوده و دارای قیمت بالایی می‌باشند.
مرکز خرید سفیر استانبول در طبقه سوم این برج قرار دارد.

امکانات مرکز خرید سفیر استانبول

  • مرکز خرید سفیر استانبول و برج‌های آن دارای یک سالن گلف سربسته مجهز است که می‌توانید در آن از ورزش گلف لذت ببرید.
  • شیشه‌های ساختمان مرکز خرید سفیر استانبول به طوری طراحی شده است که هوای تازه را از بیرون به درون می‌کشد.
  • در ارتفاع ۲۰۰ متری باغی وجود دارد که می‌توان از بالکن آن منظره‌ای عالی را از استانبول، به ویژه در زمان غروب آفتاب تماشا کنید و لذت ببرید.
  • دارای فودکورتی به نام Launch Box است که در آن می‌توانید غذاها و نوشیدنی مورد علاقه خود را خرید و نوش جان کنید.
  • این مرکز خرید در استانبول دارای سالن‌های سینمایی متعدد و همچنین سالن سینما ۴ بعدی است که جدیدترین فیلم‌های روز هالیوود و ترکیه را پخش می‌کند.
  • در سینمای ۴ بعدی این مرکز خرید یک نمایش به اجرا در می‌آید که شما را به مکان‌های دیدنی استانبول می‌برد و می‌توانید در تور استانبول از آن‌ها دیدن کنید.

نحوه دسترسی به مرکز خرید سفیر استانبول

برای رفتن به مرکز تجاری سفیر از میدان تکسیم و یا از هر نقطه دیگری خود را به خط متروی M2 برسانید و پس از آن در ایستگاه Levent پیاده شوید. با دنبال کردن علائم و تابلوها در ایستگاه لونت به مرکز تجاری سفیر خواهید رسید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید سفیر استانبول

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 14 =