مرکز خرید نیشان تاشی استانبول

مرکز خرید نیشان تاشی استانبول

مرکز خرید نیشان تاشی یکی دیگر از مراکز خرید مشهور استانبول است که در محله نیشان تاشی Nisantasi واقع در خیابان تسویکیه Tesvikiye قرار دارد.

مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی یکی از دیگر مراکز خریدی است که به میدان تکسیم دسترسی بسیار خوبی دارد.

نیشان تاشی یکی از قدیمی ترین محله های استانبول است. در طول تاریخ بیشتر افراد سرشناس در این منطقه زندگی می کردند.

نیشانتاشی مرکز مد و فشن ترکیه است و معتبرترین مارکهای ترکیه و دنیا را می توان در این منطقه پیدا کرد.نگاهی به محل قرارگیری سیتیز نیشانتاشی که در منطقه ای اعیانی است، نشان از مقصد لوکس ما دارد.

در مجموع این بخش از منطقه شیشلی، یکی از لوکس ترین محله های استانبول محسوب می شود که مرفه ترین خانه های مسکونی و مناطق تجاری را در خودش جای داده است. همچنین این محله قلب مراکز فشن ترکیه محسوب می شود.

در نتیجه سیتیز نیشان تاشی چکیده ای از جلوه باکلاس و با هویت محله خود محسوب می شود. جالب است بدانید ساخت سیتیز حدود ۱۲۵ میلیون دلار آمریکا هزینه برداشته است.

آلدو، سواروفسکی، بنتون، اکو، لاکوست، تامی هیلفیگر، کلوین کلاین و … از برندهای معروفی هستند که در سیتیز نیشانتاشی می توانید نمایندگی های‌شان را ببینید.

سینما، شهربازی ایمجیناریوم و مجموعه ای از رستوران ها و کافه های برند نیز از دیگر جذابیت های مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی هستند.

نحوه دسترسی به مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی

ابتدا به میدان تکسیم آمده و بعد از آن با ۱۵-۲۰ دقیقه پیاده روی در خیابان جمهوریت به سمت شمال، هم از این خیابان زیبا و پارک تکسیم در آن دیدن کرده و هم به راحتی به بوتیک‌های نیشان تاشی و همچنین مرکز خرید آن دسترسی پیدا کنید.
و اگر هم اهل پیاده روی نیستید می‌توانید با مترو خط M2 به ایستگاه osmanbey بیایید و با چند قدم پیاده روی در خیابان روملی به سمت شرق، به مرکز خرید نیشان تاشی برسید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + سه =